Час Пік - автокомплекс, експерт по заміні масел і ТО. Магазин автозапчастин та СТО у вашому місті.

Заміна передніх / задніх амортизаторів

Експертний підбір амортизаторів під ваш автомобіль
від оригінальних та світових брендів
Швидка та якісна заміна у Черкасах

RU
UA
Час Пік - заміна передніх та задніх амортизаторів від 60 хвилин Черкаси, вул. А. Корольова, 23. Телефон: +380680709756

Чому ми?

Швидкість
Всього 30 хвилин та ваше авто з новими амортизаторами
Якість
Виконують роботу професіонали своєї справи
Продукція
Використовуємо лише оригінальні та якісні запчастини та рідини
Кава
Очікуючи своє авто, можете насолодитися смачною кавою
Прозорість
Із залу очікування можете спостерігати за виконанням робіт
Ваш профіль
Обслуговуючи своє авто у нас, ми зберігаємо всю інформацію: які запчастини та масла вам потрібні
Хто ми

Компанія Час Пік
Автосервіс по заміні масел

Маємо колосальний досвід в обслуговуванні легкових автомобілей різних марок та моделей. Нашим пріорітетом є висока якість обслуговування клієнтів та лояльність до кожного. Це ви можете перевірити на наших станціях.

Ми більше 25 років працюємо в автомобільній сфері. Маємо автокомплекс у місті Херсон, який вважається одним з найкращих.
Тепер ми і у Черкасах!
4
Бокси під заміну масла наразі ми маємо у Черкасах
за адресою А. Корольова, 23
30
Хвилин нам потрібно щоб зробити вам експрес заміну
60
Автівок ми можемо прийняти за один робочий день

Як записатися?

01
По кнопці "Записатися" заповніть форму на сайті та у найближчий час з вами зв'яжеться наш менеджер. Він вас проконсультує та підскаже, яке вам потрібне мастило чи фільтр і на коли можна приїхати
02
Приїзжаєте у назначений час, на місці повідомляєте ваше ім'я та заїжаєте у бокс. Майстер з усім необхідним вже чекатиме на вас. За чашечкою кави насолоджуєтесь очікуванням свого авто.
Відгуки

Що про нас кажуть

Виберіть свій тариф

700 грн

Перед

Заміна передньої стійки амортизатора
до 1 години
450 грн

Зад

Заміна заднього амортизатора
до 30 хвилин

Послуги

Що ще ми можемо?

від 0 грн. 20 хвилин
від 250 грн. від 30 хвилин
всі послуги СТО
Цікаве
Коли треба міняти?

Якщо говорити про експлуатаційний термін амортизаторів, то автовиробники не призначають конкретних термінів їх заміни. Вважається, що амортизатори можна використовувати до тих пір, поки вони зберігають необхідні показники. Виробники амортизаторів рекомендують ретельно перевіряти роботу цього компонента, бажано на сто автомобіля, не рідше одного разу на рік або після пробігу в 20 000 км.
Водій може перевірити стан амортизатора самостійно, просто розгойдуючи машину і спостерігаючи за реакцією демпфуючих елементів. При сильному натисканні на крило тіло повинно опуститися вниз, а потім повернутися в початкове положення. Якщо тіло починає розгойдуватися вгору-вниз і робить це не один раз, то це говорить про вихід з ладу амортизатора.

Устаткування для перевірки амортизаторів оснащується практично всіма СТО. Але зазвичай ці універсальні пристрої оцінюють стан амортизатора досить приблизно. Більш точно характеристики амортизаторів визначаються за допомогою спеціальних тестерів. Тестер автоматично порівнює отримані результати випробувань з паспортними характеристиками даної моделі амортизатора, які зберігаються в пам'яті пристрою.

У чому небезпека несвоєчасної заміни?

Амортизатори рідко виходять з ладу несподівано, зазвичай ефективність демпфірування знижується поступово. Це ускладнює своєчасне виявлення несправності. Водій просто звикає до неправильних реакцій підвіски і ходової частини. Але симптоми виходу з ладу амортизаторів зрозумілі і зрозумілі: кузов починає розгойдуватися, коли машина наїжджає на нерівності дороги, а водієві доводиться тримати прямий напрямок руху і докладати додаткових зусиль до керма. До ознак зносу можна віднести виникаючий «вереск» покришок, а також часте включення системи АБС при гальмуванні. Згодом, якщо нічого не робити, з'являться розливи масла з амортизаторів, і цей знак повинен остаточно переконати водія в необхідності заміни амортизаторів.
Якщо все-таки заміна амортизаторів не проводиться, ризик потрапити в аварію значно зростає. У попередні роки вважалося, що при зносі амортизаторів на 50% гальмівний шлях при русі зі швидкістю 50 км / год збільшується на 2 м.

Особливо небезпечно їздити зі зношеними амортизаторами у випадку з автомобілем, оснащеним системами ABS і ESP. В цьому випадку основною загрозою є знову подовження гальмівного шляху. ABS/ESP зменшує гальмівну силу, як тільки колесо втрачає тягу. На практиці це цілком може привести до того, що автомобіль просто не зможе пригальмувати перед перехрестям. Налаштування електронного блоку управління ESP відповідає заводським налаштуванням підвіски. Тому, якщо амортизатори реагують на вибоїни слабкіше, ніж вони повинні «відповідати» відповідно до вимог автовиробника, то реакція ESP в складній дорожньо-транспортній ситуації може виявитися недоречною.

На що міняти?

У сучасних автомобілях зазвичай використовуються газомасляні або масляні амортизатори. В обох випадках демпфуючим фактором є нафта, тільки в газомасляних амортизаторах масло додатково «пресується» азотом, що, зокрема, перешкоджає піноутворення рідини. Деякі фахівці вважають, що газомасляні амортизатори більш ефективні в придушенні вібрацій, але завдяки більшій жорсткості можуть знизити комфорт водіння.
Необхідно враховувати важливий нюанс: в автомобілях, оснащених спочатку газомасляними амортизаторами, замінювати їх більш дешевими масляними амортизаторами вкрай небажано. Це пов'язано з тим, що робота масляних амортизаторів може не узгоджуватися з роботою пружин, а результатом стане погіршення керованості машини.

Сьогодні все частіше зустрічаються автомобілі, в конструкції яких використовуються підвіски з можливістю зміни демпфуючих характеристик або режимів роботи (спортивний, зручний і т.д.). Є автомобілі, в яких використовуються наливні системи, що забезпечують постійну висоту дорожнього просвіту незалежно від навантаження. Перед покупкою такого автомобіля, особливо вживаного, бажано поцікавитися вартістю амортизаторів до нього. Ціна деяких іноді може бути просто шокуючою. Крім того, в більшості випадків складно знайти більш дешеву альтернативу таким амортизаторам, а власники таких машин «приречені» на необхідність придбання оригінальних деталей. Для деяких наливних систем підвіски можна придбати відновлені амортизатори, їх ціна, звичайно ж, набагато нижче нових. Багато водіїв при поломці спеціальних амортизаторів вирішують замінити їх на звичайні. Це викликає хоча б необхідність в заміні і наборі пружин, але в багатьох моделях заміна оригінальних амортизаторів на звичайні в принципі не допускається.
Сьогодні на сайтах інтернет-магазинів є сотні пропозицій продати нові амортизатори за дивно низькими цінами. Як правило, це китайська продукція, навіть якщо назва виробника говорить про німецьке або японське походження, а якість таких амортизаторів не витримує ніякої критики.

Особливості заміни

Амортизатори завжди повинні змінюватися тільки парами, причому важливо, щоб демпфирующие елементи, встановлені на одній осі, мали максимально близькі характеристики. Дуже небезпечні досліди по установці газомасляних амортизаторів на одній осі, а на іншій - масляних амортизаторів. При такій комплектації складно спрогнозувати поведінку автомобіля в нестандартних ситуаціях.
Зазвичай технологія заміни амортизаторів не викликає питань у фахівців в області ремонту авто. Однак потрібно пам'ятати, що оскільки амортизатори надають настільки істотний вплив на безпеку руху, не можна допускати помилок при їх заміні. Обов'язково вивчіть всі рекомендації автовиробника, адже процес заміни може мати нюанси, пов'язані з особливостями тієї чи іншої марки автомобіля. Але в основному всі інструкції та поради по демонтажу і монтажу універсальні, що стосуються практично всіх марок автомобілів.

Отже, необхідною процедурою перед установкою нових амортизаторів є їх прокачування. Це важливо робити, адже повітря може потрапити всередину амортизатора, наприклад, при транспортуванні. Якщо його не зняти, то амортизатор буде працювати некоректно. А наявність повітря буде виражатися в появі шуму і стуків в амортизаторі при русі, а якщо водій не вживе оперативних заходів, то поршнева система амортизатора вийде з ладу.
Технологія прокачування дуже проста, але видалення повітря з класичних, двотрубних амортизаторів дещо відрізняється від видалення повітря з амортизаторів інших конструкцій.
У першому випадку в амортизаторі, встановленому вертикально, необхідно повільно переміщати шток до упору, тобто до тих пір, поки робоча поверхня штанги не виступить над верхньою частиною скла на 2-3 см. Щоб гарантувати повне видалення повітря, потрібно повторити процедуру 2-3 рази.
В даний час все рідше зустрічаються двотрубні амортизатори. Такий амортизатор складається з двох циліндрів, розміщених один в одному, всередині одного з яких знаходиться масло і шток з поршневими ходами. Набирають популярність однотрубні, комбіновані, регульовані амортизатори. Для їх прокачування амортизатор слід повернути вниз штоком вниз і шток також проштовхнути без ривків до зупинки. Утримавши шток в крайньому нижньому положенні пару секунд, слід перевернути амортизатор, не змінюючи положення штока, і затримати шток ще 5-6 секунд. Потім стрижень висувається в максимальне положення вгору. Цю процедуру потрібно провести 2-3 рази, а потім перевірити працездатність амортизатора.

Всі види амортизаторів після накачування перевіряються однаково: різкі, короткі натискання робляться на стрижні, розташованому в крайньому верхньому положенні, шток на них повинен реагувати плавними рухами вниз / вгору. Після прокачування необхідно, щоб амортизатор знаходився в положенні штанги вгору, аж до установки на автомобіль.
Всі фахівці радять звертати увагу на стан гумових пильовиків. Якщо їх немає або вони пошкоджені, то бруд влітку, а взимку сіль може пошкодити поверхню поршня на два рахунки, а потім вивести з ладу ущільнювачі амортизатора, що автоматично означає витік газу або витік масла.

До заміни слід підходити комплексно

До речі, дуже часто заміна амортизаторів не приносить очікуваних результатів, так як пошкоджуються такі елементи, як подушки, стійкові опорні підшипники і метало-гумові втулки. Адже ці деталі мають такий же експлуатаційний термін, як і самі амортизатори. Тому при заміні краще міняти повністю і деталі, що працюють разом з амортизаторами, тільки тоді можна з упевненістю стверджувати, що підвіска повернулася до початкових параметрів.
Необхідно враховувати, що їзда з зношеними амортизаторами призводить, як правило, до виходу з ладу пружин, а їх стан при заміні амортизаторів бажано перевірити. Часто водії, навіть розуміючи, що амортизатори вже не виконують повноцінно свої функції, ігнорують необхідність їх заміни, відкладають на потім, так як такий дефект не «знерухомлює» машину. Але все ж варто мати на увазі, що несправність амортизаторів так само небезпечна, як і гальма, які не працюють нормально.



Чекаємо на вас!
Made on
Tilda