Ремонт та обслуговування коробки передач в авто - трудомісткий процес, що вимагає усвідомленості та професіоналізму. Вчасно замінена рідина в МКПП позбавляє дорогого ремонту надалі, а також продовжує термін експлуатації транспортного засобу. Автосервіс Час Пік пропонує комплексний підхід, де кожна послуга здійснюється на професійному рівні. Проводиться зняття та встановлення піддону, заміна витратних матеріалів (фільтр, рідина), а також інша робота, пов'язана з техобслуговуванням. Таким чином, автомобіль їздитиме довго, безпечно та практично, що є головною умовою для вузлів та агрегатів. Система МКПП залежить від таких особливостей, як марка та модель машини, номер кузова та інші параметри, що важливо враховувати при обігу в сто.
Комплексна заміна оливи в МКПП - як здійснюється і періодичність процедури
У механічних трансмісіях використовуються різні варіанти мастил, що обов'язково вказується в сервісних книгах. Деякі виробники стверджують, що рідина в коробці залита на весь термін експлуатації транспортного засобу, проте на практиці це не так. Завданням масла в коробці стає запобігання швидкому зносу, відведення надмірного нагріву від агрегатів і вузлів, а також захист проти корозії та задирок. Таким чином, заміна оливи в коробці передач механіка - це незамінна процедура, що дозволяє запобігти серйозним наслідкам, а також гарантує довговічну експлуатацію транспортного засобу. За складом мастило буває синтетичним, мінеральним або напівсинтетичним. Вибір на користь конкретного варіанту залежить від технічних параметрів та допусків до марки та моделі автомобіля.
Як і коли здійснюється заміна рідини у трансмісії
Автомеханіки рекомендують здійснювати заміну оливи в механічній коробці один раз на 2-3 роки. Незважаючи на поради виробника, така процедура дозволяє продовжити термін служби агрегатів, а також покращити ефективність механізмів перемикання передач. Якщо говорити про цифри пробігу, середній показник становить від 40 до 60 тисяч – така періодичність також залежить від умов їзди та манери переміщення дорожніми ділянками. Для проведення процедури, як правило, використовується зливний або заливний затор, який оснащується більшість транспортних засобів. Перевірити рівень масла практично неможливо через відсутність щупа, проте досвідчені автомеханіки здійснюють контроль за допомогою мізинця. Перше, що слід зробити перед заміною, – купити необхідну кількість нової рідини.
Об'єм рідини, як правило, вказується в сервісній книзі, в чому потрібно впевнитись заздалегідь. Також важливо підготувати ємність для того, щоб злити відпрацьовану мастило, а також ряд інших інструментів: ганчірку або ганчір'я, щітку на основі металів та допоміжні компоненти. Для усунення витоку в результаті заміни необхідно придбати зливні шайби - спеціалізовані ущільнювачі та шприц. Надалі дотримуються таких етапів:
Після вищезгаданих підготовчих робіт трансмісія прогрівається. Для цього достатньо проїхати від 10 до 15 км.
Автомобіль після розігріву має бути поміщений на естакаді або над оглядовою ямою (у разі самостійної заміни).
Далі варто пошукати пробку для зливу та сапун, після чого зробити їх очищення від залишків забруднень.
На наступному етапі відкручуються пробки, підставляється ємність і рідина зливається поступово. Корок закручується за допомогою ущільнювача.
Нова MTF рідина заливається за допомогою шприца або спеціалізованого шланга з воронкою. В останню чергу отвір заглушується і закривається за допомогою пробки.
Що негативно впливає на експлуатацію МКВП
Відповідно до вищевказаних рекомендацій, процедура не є труднощами. Однак багато автовласників нехтують необхідністю обслуговування трансмісії, що стає першим пунктом, що впливає на працездатність механізму. Також на експлуатацію МКПП негативно впливають такі аспекти: надмірні навантаження, регулярна їзда на високих або занизьких оборотах, нестійкість автомобіля та дорожні умови.